luni, 16 februarie 2015

Sufletul imi e descatusat .

            E ziua in care uit de mine,uit de gandurile urate,de panzele de paianjen care mi-au incoltit sufletul,ziua in care traiesc altfel.Vreau ca azi sa uit de amagiri si sa privesc dincolo de regrete ,vreau sa privesc cerul si sa ma bucur.Vreau sa rad fara motiv,sa iubesc ceea ce sunt si ceea ce am,ca cant orice vers care-mi vine in minte,sa zburd prin casa ca un copil mic si fara minte,sa ma joc,sa visez,sa cred,sa sper. Vreau sa invat sa fiu din nou copil.Mi-a ajuns lenea asta sufleteasca.Sufletul mi-e adormit si cred ca a venit timpul sa se trezeasca.Am realizat,sau cel putin incerc sa o fac,ca nu totul se rezuma la lucruri efemere,care reusesc sa ne faca fericiti pentru scurte perioade de timp,ca mai apoi sa ne lase cu sufletul bolnav. Amintirile sunt infinite,la fel si lucrurile marunte,incarcate de emotie.Viata nu inseamna neaparat bani,viata inseamna dragoste si sa fii indragostit de fiecare zi din viata,asta cu adevarat se cheama ''a trai''. Hai suflete,fii iarasi frumos !

5 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Wow, ce ciudat e să te apuce nostalgia, să intrii pe vechiul tău blog şi să vezi un aşa comentariu. Nu am uitat să scriu, încă o fac, iar comentariu ăsta mă va motiva şi mai tare. Mulțumesc!

      Ștergere
  2. Nice, Thanks for Sharing :) and Hi, Greetings from Bacalagers Media

    We are Bacalagers Media is a Smart Digital Media Platform that Presents Quality Content and Inspires All Young Children in Indonesia for Choosing and Sorting News Information Interesting about Lifestyle, Business, Healthy Tips about stimuno untuk balita and Latest Technology News.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere