vineri, 13 februarie 2015

Eu.

   Desi am trecut cu pasi repezi de copilaria mea frumoasa,sufletul meu a ramas acolo. Am un suflet de copil ,pe care incerc sa-l protejez de rautatile oamenilor . Nu vreau sa se transforme,vreau sa raman pentru totdeauna un copil.Ca orice om ,am zile frumoase si zile urate.Traiesc un amalgam de sentimente,toate fac parte din mine. Am trait momente frumoase,dezamagiri,dureri incomensurabile,am fost iubita,mintita,am fost dusa pe cele mai inalte culmi si coborata in cel mai intunecat colt. Nu mi-as schimba viata,asa cum este ea,e frumoasa,tot ce traiesc ma va forma ca om in viitor.Ca orice copil am capul plin de vise. Traiesc pentru a visa si visez pentru a trai. Unul din visele mele e sa scriu,nici macar nu stiu de ce fac asta,fiindca nu-s un talent,sunt o fetita care crede ca poate aduce macar cel mai mic suras pe fata unei persoane cu ceea ce ea scrie,care traieste cu iluzia ca intr-o zi ceea ce scrie se va transforma in pansament pentru suflete si va dainui peste ani si ani.As vrea ca totul sa prinda viata,sa nu fie doar o joaca de copil,o iluzie .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu