sâmbătă, 14 februarie 2015

Cartile - O oaza de liniste indispensabila.

             Pana acum ceva timp fugeam de carti,imi gaseam tot felul de activitati si nu-mi faceam niciodata timp sa citesc,pana intr-o zi cand...miracolul s-a produs,m-am indragostit iremediabil si incurabil de carti . Azi le vad ca pe niste prieteni reci care inteleg starile cu care sufletul meu se confrunta zi de zi.Cartile sunt locul meu preferat de refugiu,iubesc mirosul lor,iubesc gustul lor,metaforic vorbind,inca nu le-am incercat la propriu :)) Lasand gluma la o parte,mi-as dori ca din ce in ce mai multi copii,tineri sau chiar adulti sa la descopere gustul,zic eu,odata ce-o fac ,nu o sa mai poata renunta . Singurul meu regret in legatura cu aceste bucati de suflete,cum imi place sa le zic e ca nu am indraznit le citesc pana acum cativa ani,dar ma bucur ca am facut-o intr-un tarziu,mai bine mai tarziu decat niciodata . Sper din suflet ca oamenii sa se apropie de carti si sa inteleaga sufletul altor oameni ,fiindca fiecare dintre noi avem propriile trairi,fiecare iubim si suferim intr-o mai mare sau mai mica masura,dar putini si binecuvantati sunt aceia care reusesc sa-si transpuna sufletul pe foi si sa realizeze adevarate capodopere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu