vineri, 13 februarie 2015

De ce sa ma schimb pentru a fi pe placul unei persoane care oricum nu ma va aprecia,pentru ca nu-i va pasa,cand pot sa astept omul care ma va iubi pentru ceea ce sunt ? Omul care ma va respecta in momentele de maturitate si ma va incuraja,ma va imbratisa cald atunci cand voi fi speriata sau cand imi va fi frica,omul care sa se joace cu mine la fel cum s-ar juca cu un copil omul protector cu mine,ca un frate si omul grijuliu ca o mama. Am nevoie de un om care sa-mi dea incredere in mine insami ,cineva care sa-mi ofere atata devotament,incat sa avem o relatie perfecta. Vreau pe cineva langa care pot fi eu ,langa care imi pot descoperi calitatiile si langa care imi pot corecta defectele.Vreau un om care sa ma iubeasca dezinteresat si promit ca asa-l voi iubi si eu pe el.

2 comentarii:

  1. Acel om te va iubi pentru ceea ce esti, dar schimbari in tine tot vor exista.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt constienta de asta,dar trebuie sa ma asigur ca vor in bine si ca nu va trebui sa fac ceea ce nu ma face sa ma simt bine doar de dragul unei persoane. :)

    RăspundețiȘtergere